KUUUL


Några dagar innan utställningen förra söndagen var jag och mamma med Selma till Ingela och Kjell-Åke Magnusson (selmas mammas ägare, kennel brightrivers). Fick lite hjälp med trimmning och information. De berättade lite mer om utställning medmer som vi var lite okunniga om. De mätte selma åt oss också med en RIKTIG mätgrej (vad det nu heter). mättes till 39 cm!!! ganska skönt att höra faktiskt att hon inte är över 40 som vi mätte henne till, hehe. :) 
I slutet av sportlovsveckan åkte vi och mina kusiner m familj till farfar i nordvärmland. Alltid lika kul och mysigt att åka dit på vintern tycker jag! vi var bla på skoterutflykt uppe i skogen, så när vi åkte dit hade vi kjälkar efter skotrarna son alla satt i inklusive selma. Hon verkade inte ha något emot att åka skoter iallafall, satt i mitt knä :D



Kommentarer
Olivia

Jag undrar va det menas med att hunden löper, har den aldrig sprungit eller vad är det? Svara gärna i ett inlägg, tack på förhand :)

2013-03-08 @ 21:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0