BILDBOMB! Christmas to New year <3

Väntan på julen är uttråkande kan jag tro!  
 
 
Borsta tänderna på egen hand! Eller hämnas på den för att den är så dum...!
 
 
Min vackra!
 

 Julafton kom och lillan fick såklart paket hon också! Så söt att hon fatta direkt att hon skulle öppna det! kanske var för att det första paketet hon fick var det ett ben i som lukta gott.. :) 
 
   
 
  

Utomhus-fotografering på de små trollen. Selma och kusinernas Beagle Leja blev fotade i våran "fotostudio" haha men kul var det!
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
Nyårsbadet!
 
 
 
 
Nyårskvällen! Gästades av nära och kära inklusive två små tikar till. En kromforländer "Ester" och en Sheltie "Smilla" :)
 
 
 
 
ps. jag är totalt nybörjare på att fotografera med vår systemkamera och hålla koll på alla inställningar osv, så kan hålla med om att vissa är lite dåligt tagna ;D 


Kommentarer
Eva

Hej
Tack för julkortet och adressen så att jag äntligen har hittat hit :)
Så fina kort på Selma <3
Helt otroligt vad lika de här 4 systrarna är.
Jag gör en länk till din hemsida från Belger du Nord.
Hälsa hela familjen ocg så hoppas jag att vi ses några gånger under året :)

Svar: tack! träffade Cassandra och twix idag också :) sån otrolig storleksskillnad på dem! haha :D hoppas också vi ses snart <3
SELMA O JAG

2013-01-01 @ 19:32:26
URL: http://www.belgerdunord.se
Eva

Så roligt :)
Hur hög är Selma? hon såg lite större ut är Twix.

Svar: Hon är väldigt mycket större än Twix! Blev chockad när jag såg skillnaden :) vi har inte mätt henne faktiskt men har tänkt att mäta så snart som möjligt, kan meddela när vi gjort det :D
SELMA O JAG

2013-01-19 @ 19:22:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0